28 Aralık 2011 Çarşamba

joint, magic mushroom, space cake, nerede bulunur, nasil alinir, neler olabilir neler olamaz?

                     Joint, magic mushroom, space cake, evvet bunlari nerede bulacagiz da alacagiz nasil nerede tuketecegiz? Bakalim bakalim. Simdi burada ben en once kendi sahsi fikrimi soylemek istiyorum ozellikle Hollanda'ya gelip gezmek gormek isteyen arkadaslar icin, BOYLE SEYLER KULLANMAYIN, hele ilk kez kullancak olanlar icin soyluyorum, bulundugunuz ortam guvenli olabilir de olmayabilir de kullandiginiz malzemeye beklenmeyen bir tepki verebilirsiniz( kusmak, paranoyak olmak, panik olmak vs.) bilmeden fazla doz almis olabilirsiniz bu durum sizi oldurmez, komaya sokmaz ama saatlerce surundurebilir, tatiliniz zehir olabilir. Ve fakat burada bilgilendirme ve bilinclendirme gorevimizi yapiyoruz konumuza her zamanki gibi muzikle basliyoruz"Jefferson Airplane" soyluyor"White Rabbit"  








COFFESHOPLAR:  Buralarda malum joint (marihuana'nin sigara olarak sarilmis hali tutunlu ve tutunsuz hazirlanabiliyor), satiliyor. 1 gram marihuanadan 5-6 adet joint sarilabiliyor. UNUTMAYIN! bir coffeshop kisibasina gunde en fazla 5 gram satabiliyor(bir gram zaten neyinize yetmiyor allah allah). Coffeshoplarda alkollu icki satmak yasak o yuzden iceride kahve ya da baska bir alkolsuz icki ile joint'inizi guvenli bir sekilde icebilirsiniz diyecektim ve fakat diyemiyorum cunku birkac sene once yururluge giren yasaya gore kafe ve restoranlarda tutun yasagi oldugu icin iceride icemiyorsunuz sadece bazi coffeshoplarda ayri salon acmislar orada icebiliyor mussunuz. Unutmayin sokakta da joint icmek yasak. Amsterdam daki coffeshoplarla ilgili bilgi icin, yandaki linki tiklayabilir, Amsterdam Coffeshop Directory , adreslerini alabilir, ne satiyorlarmis bakabilirsiniz.  Amsterdam'daki en unlu coffeshoplardan biri "The Bulldog". Asagida coffeshoplari iceriden gosteren  bir video ekliyorum.






SMARTSHOPS: Simdi "smartshops diye bir kategori var, bu dukkanlarda soft ya da harddrugs kategorisine girmeyen yani yasal, bir takim "zihinsel aktiviteyi artirici, dogal,baharatlar ve diger malzemeler satilmakta (isimlerini yazamiyorum arkadaslar pek bir cetrefilli) , kullanicinin durumuna ve tecrubesine gore kisiye ozel servis ve bilgilendirme yapilmakta, yani siz ne ve nasil bir sey istediginizi soyluyorsunuz onlarda size nasil bir sey kullanmaniz gerektigi ile ilgili bilgi veriyorlar. Ayni zamanda kitaplar ve aksesuarlarda alabiliyorsunuz. SMARTSHOP linkini tiklarsaniz Amsterdam'daki smartshoplarla ilgili bilgi alabilirsiniz.

Ozellikle turistelere yonelik hizmet veren bir smartshop Amsterdam, Warmoestraat'ta yeraliyor.





MAGIC MUSHROOM: Bir tur zehirli mantar,kurutulmus ve yas olarak bulabiliyorsunuz cayi yapiliyor ya da yemege karistirabiliyorsunuz, aldiginiz zaman halisunasyon gormeye basliyorsunuz, gercek ile sizin tecrube ettiginiz durum arasinda dunya kadar fark olabiliyor. O yuzden magic mushroom'u aldiktan sonra pencereden disarisini cayir cimen zannedip kendini atanlar var, etrafindakileri canavar, ya da hayalet olarak gorup panige kapilanlar, saldirganlasanlar var, o yuzden 2008'den beri bazi turlerinin satisi yasak. Smartshoplarda satiliyor. Dikkat! Mide bulantisi ya da diger mide rahatsizliklarina neden olabiliyor. Cikolatasini yapiyorlar bu da etkisini artiriyor, C vitamini ya da tatli icecekler etkiyi azaltiyor (rahatsizlik hissedenler icin), alkolle birlikte almayin diyorlar "badtrip" riskini artiriyormus, bir de magic mushroom alkolun etkisini azalttigi icin farkinda olmadan gereginden fazla alkol almaniza neden oluyormus (iki ucu b...lu degnek durumu), caniniz sikkin ya da sinirli iseniz zinhar almayin (gerci her turlu uyusturucuda bu altin kural anladigim kadariyla). Etkisi yarim saat icinde basliyor, 3 ile 8 saat arasinda suruyor.

SPACECAKE: Bildiginiz vanilyali kekin icine marihuana karistirilarak yapilmisi, 200 gr. una 8 gr. marihuana karistirilarak yapiliyor rengi fotograftaki gibi yesil oluyor. Buradaki dosaj 1 dilim, bir dilim alinca etkisi 20 dakika ila 3 saat icinde basliyor (ackarnina, tok karnina farki), etkisi ise 5 ile 12 saat suruyor, DIKKAT: Spacecake ile ilgili riskli durum su, etkisinin baslamasi uzun surdugu icin etki etmedigini sanip ikinci dilimi yiyenler var bu durumda "high"feeling gereginden fazla guclu hale gelebiliyor daha uzun surebiliyor, ya da mide bulantisi bas donmesi o hale geliyor ki isin artik tadi kaciyor artik. Spacecake'in etkisi hali hazirda marihuanadan daha gucluyken asiri doz durumu sizi ne hale getirir bir dusunun. Ama korkmayin kalici bir zarari yok etkisi gecince sizde kendinize geliyorsunuz. Bazi coffeshoplarda satiliyor dilimi yaklasik 4,5 euro.



SONSOZ: Sizlere sonsozum sunlar olacak softdrugs'larla ilgili
1- Eger tecrubeniz yoksa kesinlikle tecrubesi olan biri olsun yaninizda. Uzerinizdeki etkinin ne olacagini bilmiyorsunuz yaninizda beklenmedik durumlarda size sahip cikacak birisi olsun.
2-Tecrubeli iseniz bile eger Hollanda'da kullanacaksiniz yine de yaninizda yol yordam hic olmazsa dil bilen birisi olsun yabanci bir ulkedesiniz netekim.
3-ADHD, hiperaktivite, manik depresif, burn-out, depresyon, panik atak  vs. gibi rahatsizliklariniz varsa kullanmayin sizi daha beter eder.
4-Caniniz sikkin, stresli, sikintili iseniz sakin almayin daha beter olursunuz vallahi.
5-Gozunuzun kesmedigi yerlerdeki yada iceridekilerin tiplerini begenmediginiz coffeeshoplara girmeyin guvende oldugunuza emin olun.
6- Sokakta icmeyin cunku belediyeler bazi yerlerde joint icmeyi yasakliyorlar, nerelerde yasakliyorlar onu simdi bulmak, tercume etmek sizlere yazmak dunya kadar is ugrastirmayin beni, sokakta icmeyin iste.
7- Unutmayin marihuana Hollanda'da YASAL DEGIL sadece yakalanirsaniz hakkinizda islem yapilmiyor o kadar, o yuzden ustunuzde bir ya da iki jointden fazla bulundurmamaya dikkat edin. 5 gramdan fazlasi zaten yasak hakkinizda islem yapilir o zaman.
8- Ben bu yaziyi internetteki Hollanda'ca kaynaklara dayanarak yazdim eksigi fazlasi varsa lutfen beni de bilgilendirin.

11 yorum:

Unknown dedi ki...

gerçekten çok saol bilgiler için magic mushroom un da fiyatını yazsaydın iyiydi birde hollandada artık turistlere coffie shoplarda marijuana satılmıcak diye biliyorum blogunuzu ilk kez ziyaret ettim eğer blog güncelse cevaplarmısınız varmı böyle birşey kalkıp gelsek coffie shopta marijuana içebilirmiyiz

magic mushrom alabilirmiyiz ve birde salvia nın tohumunu hollanda gibi güzel bir ülkede bulabilirmiyizz :)

Adsız dedi ki...

Magic Mushroom'u hediyelik eşya satan yerler bile satıyor, fiyatı 16,5 Euro dan başlıyor 29 Euro ya kadar (1 kutu 15 gr). Coffe shop lar dan space kek (5 Euro ve 6 Euro) alabiliyorsunuz ayrıca içerde marijuana da içebilirsiniz. Gerçek coffe shoplarda pasaport soruyorlar bilginize.

melis ekin dedi ki...

merhaba,
amsterdayım ve yarın dönucem etraf ot kokusu ıle dolu zaten kokuyu sevmıyorum zaten , kekın tadıda dumanı kadar kötuyse denemıım ozaman ,magic mushroomu ne dıye soracagım,ulke dısına cıkabılıormu? mushroom tea gordum sadece bır vıtrınde umarım acıl yanıtlarsınız ;)
sevgıler
melis

Adsız dedi ki...

merhaba ben cuma gunu amsterdama gidiyorum bremende master yapıyorum tek fırsatım bu aralık oldugu için aldım biletleri gitmişkende bir cilginlik yapsam mi bilemiyorum... yazınısı okudum.aslında bu konu ile ilgili bütün yazıları okudum desem yeridir.. öncelikle cok tesekkurler ınanilmaz bir merak içerisindeyım dogrusnu soylemek gerekırse hayatında bir kez bile içki içmemiş biri olarak magic mushroom ile halim ne olur cok merak ediyorum. arkadasımın arkadası yanımda olacak surekli karar degistiryorum keske turk yakın bir arkadasım yanımda olsaydı diyorum cunku belki ingilzce veya almanca konusamayacagım.. yanimda ki kisi türk olmayacak...en hafif olanını denemek istiyorum.. bir yandan da o kadar korkuyorum, orda mı yesem arkadasın evınde mı bılmıyorum, donmeden alsam yesem trenden erken inerim diye korkuyorum, az once kesınlıkle içmicem dedim ama sanırım merkıma yenilip en azından azıcık yesem bile cok fazla etkilenebilir miyim? sizce halim ne olur yani alkol bile almadım hayatımda... ayrıca her gece istisnasız rüya gören biriyim yani fazlasıyla çalışan bir bilinçaltım var kısacık uykularımda bile görüyorum
sevgiler..

Adsız dedi ki...

cevap yazmıyorsunuz sorularımıza o zaman lütfen son soruyu siler misiniz rica ediyorum lütfen silin lütfen...

Adsız dedi ki...

Yorum yazıp da yada soru sorupda bilgi almaya çalışan arakdaşlar tecrübelerinide yazarsa sevinirim.. :)

Unknown dedi ki...

ÖNEMLİ!!!

Lütfen dikkate alın
Ben size Magic Mushroom hikayemi anlatayım.

Smartshop'a gidip aldım 20€ ödedim, ilk defa kullanacağım için biraz heyecenlıydım .
bir kutunun içinde 10-15 adet falan vardı galiba tam hatırlamıyorum.
neyse ben 1 tane attım ağzıma, 10 dk geçti bir şey yok, 2.yi attım yine aynı , 3.yüde derken 4-5-6-7-8 gidiyor da gidiyor, akıyor meret:)
aradan 1 saat geçti son kalanı da yedim afiyetle. Tabi etki göremedik ya , bir cacık olmayacak sanıyorsun.
1,5 saat sonra amsterdamdan brüksele arabayla yola çıktık.
öyle bir çarptı ki beni halisünasyonlar akıp gidiyor. kendimi sorgulamaya başladım .
yaşadığım olayın hayal mi gerçek mi olduğunu kestiremiyordum.
5 dk önce yaptığım şeyler yine tekrarlanıyor. yine yine yine ve yine. döngüye giriyorsun.
Bi ara şöyle düşündüm, "ben en son mantar yedim ve sanırım aşırı dozdan beni hastaneye kaldırdılar ve yoğun bakımdayım , bu yaşadığım da bir rüya. Kapı açıp atayım kendimi arabadan belki uyanırım " aklımı yitirdiğimi düşündüm.
Yanımdakilere beni lütfen bırakmayın aklımı yitirdim ve eğer bu yaşadığım gerçekse benim yapacağım hareketlere dikkat edin , kintihara kalkışabilirim , bunun bir rüya olduğunu düşünüyorum demişim.
onlarda bağlamışlar beni sağolsunlar. iyi ki de yapmışlar.
İşin özü şu , yetişkin birine etk edebilmesi için en fazla 1 gr yeterliymiş ve ben bundan 15 gr yedim. yani aşağı yukarı 1 tanesi rahatlıkla başka modlara geçirebiliyor.
arkadaşlarım benim yediğim mushroomu 4 kişi yemişler, babasıyla telefonda konusken babasına küfür edip sen benim babam değilsin ki diye kapamış.
Bu mereti alırken lütfen dikkatli kullanın, şakaya gelmez. en fazla 1 adet yutun ve bekleyin fazlası her şeyi yaptırabilir.
Bu alkol sarhoşluğu gibi tatlı bir şey değil , cidden süründürüyor ve hiç keyif almıyorsunuz. benim kadar şanslı olamayabilirsiniz.
Ölmediğime şükrediyorum.

Adsız dedi ki...

mustafa bence sen ne ıcsen bad tribe gircekmıssın o da mantara denk gelmişs :D

Adsız dedi ki...

Mustafa kafi yalan atmışsın amacın nedir bilmiyorum ama ben nasıl olduğunu yazayım, 2015'in ağustos ayında gittim hollandaya dediğin gibi 1 2 3 4 5 gibi bir durum yok, en düşük kafa yapan 2. Mantarı 20 euroya 15 gram olarak aldık bu paket iki kişilik ve biz arkadaşla göz kararı ikiye bölüp yedik yaklaşık 4 saat boyunca gülmekten öldük, aşırı keyifliydi, 2 gün sonra ben tek başıma tekrar mantar aldım arkadaşım ot içti bu sefer en zayıf kafa yapan 4. mantarı aldım ki zaten toplamda 6 mantar var yani en yüksek kafa yapan 3. mantarı aldım fakat bu sefer farklı bir yerden aldım ve kadın bana kişi başı 10 gram alınması gerektiğini söyledi, biraz kafam karıştı ama 10 gramı aldım 12.5 euroydu( yanlış hatırlıyor olabilirim bunu), mantarı yedim ve inan hiç bir şey olmadı nedenini bende bilmiyorum size alırken aç karınla tüketmeniz gerektiğini söylüyorlar ki öyle yaptım fakat dediğim gibi hiç bir şey olmadı zaten olsa bile öyle arabadan atlarımlar rüyadayımlar falan olmuyor baktığın ve gördüğün şeyler küçük küçük dallanıp budaklaniyor daha ilginç hale geliyor bunuda en yüksek seviyeyi kullanan bir arkadaşım söyledi, tabiki kişiden kişiye etkisi değişirde bu dediklerinin olduğunu sanmıyorum en kötü mantar alacak kişi mantarı aldığı yerde trip killer gibi bir ismi vardı bundan alabilir, içerisinde bolca c vitamini ve şeker var ki bunlar mantarın etkisini çok hızlı biçimde yok ediyor şimdiden gidecek olan herkese iyi eğlenceler umarım yardımı olmuştur

Adsız dedi ki...

ben aldım gitti gidiyordan kiti. ve gayetde güzel

Adsız dedi ki...

Kardeş nasıl getirttin